Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in een goede staat aan u te leveren. Het kan incidenteel gebeuren dat een product kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij breuk tijdens transport ontvangen wij graag een digitale afbeelding van het kapotte artikel. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Laat dit ons zo snel mogelijk weten via: info@beetjebinnenbuiten.nl.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beetjebinnenbuiten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.